ja men hej!

Min dator har fått fnatt (finns det något härligare ord?) och jag kan inte lägga in bilder från kameran och därför dyker det inte upp några nya, superspännande bilder här just by.
Livet går på precis som det ska i Makedonkan. Jag har drygt två månader kvar och det ger mig i princip bara ångest just för tillfället. Trivs alldeles för bra, om man nu kan göra det.
Jag har mina underbara barn här som jag verkligen älskar. Jag har träffat nya goa vänner som jag vill hänga med mer än vad som är hälsosamt. Jag har en hektisk månad framför mig med en massa gosiga besök som kommer bli så härliga.
Detta låter väl som någon som försöker måla upp sin tillvaro som perfekt, det bör dock tilläggas att jag ibland är väldigt frustrerad och irriterad också. Makedonien är ju trots allt ett jäkla land.
Allt som allt: jag är inte redo att flytta här ifrån ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0