Finalisterna

Såg ni det där i slutet av melodifestivalen när finalisterna är korade och alla ska springa fram och fota dem?
Ola, som han betedde sig! Han höll upp buketten så högt han kunde och skrek och gapade. Det såg ju bara löjligt ut. Och där brevid satt Salem och fnissade lite, höll buketten i normal midjehöjd, log och verkade bara väldigt lycklig över att gå till final.
Ola slängde armen kring Salems axlar och drog honom häftigt till sig samtidigt som jag skrek ännu ett "segervrål". Salem fnissade lite till och gled bara med på Olas vinnargalna beteende.
Precis innan programmet slutade såg man att Salem kastade ut sin bukett till publiken. Och Ola? Tja, han höll sin bukett ännu hårdare och pressade den ännu högre upp mot taket, och givetvis, skrek ännu mer!
Dra åt helvete, idol-ola.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

HAhahahahahha!

Jag såg också det och fyyyy fan vad jag störde mig på den jävla ola jävel ungen!

Salem var min favorit och han var jätte bra!

2010-02-07 @ 21:19:42
URL: http://bubbelchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0